Sommertur til Gotland juni 2024

Pris: Variabel DKK
    Tilmeldingsfrist

4. marts 2024, kl. 16:00

Kerteminde Museumsforening inviterer 40 af foreningens medlemmer til at deltage på en sommerudflugt til Gotland 17.-21. juni 2024.
En uforglemmelig tur hvor vi får masser af kulturoplevelser og besøger flere af øens kunstnere, bl.a. Lars Jonsson, som udstiller på Johannes Larsen Museet i 2024.
Prisen er 6.750 kr, pr. person i dobbeltværelse. Prisen indbefatter bustransport og færgeoverfart til Visby, rundtur på Gotland med entre og rundvisning de besøgte steder samt 4 overnatninger på First Hotel Kokoloko, der ligger tæt på centrum af Visby. På hotellet serveres der morgenmad og 3 gange aftensmad med 2 retter. I prisen indgår også en frokost hos Lars Jonsson på Vämlinge Præstegård. Deltagerne skal selv sørge for spisning på ud- og hjemrejsedagene, øvrige frokoster på Gotland og drikkevarer på hele turen. Ønsker man eneværelse er der et tillæg på 2.100 kr.
Tilmelding starter mandag d. 27 november kl. 9:00 og forløber frem til 23. februar kl. 16:00. Der er plads til 40 deltagere, men såf

Udsolgt